31 Ekim 2014 Cuma

selin limon kolanyası & pembe greyfurtlu duş jeli





Hepinize yeniden merhabalar arkadaşlar. Öncelikle size bir konuşma yapmak istiyorum uzun zamandır yazı yazamıyordum bugün yazmaya başladım bunun sebebi bu sene çok önemli bir sene çünkü ben 8. sınıfa gidiyorum ve benim bu sene teog adında iğrenç bir sınavım var o yüzden derslerim çok yoğun ve bloğuma fazla yazı yazamamamın sebebi derslerimin yoğun olması. :) Bu arada kameramı kaybettim bu yüzden fotoğraflar çok net değil -_-.





                                                  - BALIĞIM MELEK :D -




İsterseniz baslayalım :D öncelikle bu selinin limon kolanyasını çok sevdim zaten bu iki üründe tatil boyu. Selinin limon kolanyası çok güzel kokuyor ve ferahlık veriyor mesela bir yere balık yemeğe gittiniz ve elleriniz kokuyor , bu kolanyayı kullanabilirsiniz zaten bu kolanyanın koku giderici özelliğini çok sevdim.









Geçelim selinin pembe greyfurtlu duş jeline. Ben bu duş jelini de çok sevdim çünkü içinde pling tanecikleri var ve pembe greyfurtlu olduğu için cildinizi besliyor. Mesela atıyorum ki bir yere gittiniz orada 1-2 hafta kalıcaksınız ve duş almak istiyceksiniz bunun için çok iyi zaten tatil boyu olduğu için yani bu iki ürünü hepimize öneririm. :)












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder