10 Ekim 2014 Cuma

Hobby saç kremi :D

 Merhaba arakdaşlar :)

Bu benim ilk yazım olacak. Bu yazıyı hoby’nin saç kıremi hakkında yazıyorum.Ben hoby’nin argan yağı ve papatya’lı olanını kullanıyorum. Ve bu saç kremi kuru ve yıpranmış saçlar için olanı ben bunu kullanıyorum ve sevdim açıkçası özelliklede kokusuna bayıldım papatya kokuyor ve bu saç kıreminin tatil boyu için olanı da var ben fotoğrafta tatil boyu olanı’nın resmini çektim alt tarafta göreceksiniz, isterseniz özelliklerine girelim. Ben sevdim saçınıza harika bir yumuşaklık kazandırıyor ve kırılmış olan yıpranmış olan saçları onarıyor. Kullanım şekli ise ;Saçınızı şampuan ile yıkadıktan sonra ıslak saçlara uçlardan başlayarak masaj ile uygulanıyor.Ancak herhangi bir şampuan ile bu saç kremi kullanılırsa işe yaramıyor, aynı şekilde haby’nin şampuanı ile saçınızı yıkadıktan sonra bu saç kremini kullanabilirsiniz. Bu arada hoby’nin saç kreminin tatil için olan boyu 75 ml. Ayrıca hoby’nin tatil boyu seti var içinde duş jeli, şampuanı ve saç kremi var. Bu saç kremini benim gibi kuru saçları olanlara  öneririm. Bu yazı bu kadardı inşallah beğenmissinizdir görüşmek üzere hoşcakalın :D  



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder